System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Unsupported Browser Message

Du befinder dig i øjeblikket på mobil-versionen af vores site. Tøv ikke med at besøge desktop-versionen, for at få den fulde oplevelse.

Du befinder dig i øjeblikket på mobil-versionen af vores site. Tøv ikke med at besøge desktop-versionen, for at få den fulde oplevelse.

You have reached the website


Ofte stillede spørgsmål


Ordre

Hvordan får jeg min ordre leveret?

Du kan vælge mellem 3 leveringsmuligheder. 1. Dit nærmeste posthus (50 kr.) 2. Din hjemmeadresse (50 kr.) 3. Din arbejdsplads (50 kr.)

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Ved tilbagebetaling sætter vi beløbet ind på det kort, du brugte ved ordreafgivelse.

Hvordan foregår betaling?

Du kan kun betale dine ordrer med VISA eller MasterCard. 

Kontroller altid, at du har indtastet korrekte kortoplysninger, og at dit kort er godkendt til nethandel. Hvis betalingen stadig ikke kan gå igennem, kan du forsøge at benytte et andet kort eller en anden browser, eller kontakte din bank for yderligere oplysninger. Hvis du bruger mobil eller tablet, skal du hente vores mobilapp på AppStore. Vi tilbyder i øjeblikket kun en app til Apple enheder.

Hvad indebærer et abonnement på kapsler?

Du får 10% rabat fra og med din 2. ordre. Du vælger selv, hvor ofte du ønsker at modtage en pakke med kapsler (fra ugentlig til kvartalsvis levering). Bemærk, at løbende ordrer pålægges forsendelsesgebyr. Du kan til enhver tid ændre eller opsige dit abonnement på din profil på Dolce Gusto.

Hvordan følger jeg pakkeforsendelsen?

Du modtager en e-mail med et såkaldt "Call-Id"-nummer, som du kan bruge til at følge forsendelsen af pakken på postvæsenets hjemmeside. Hvis du mangler et Call-Id eller har andre spørgsmål vedrørende forsendelsen, er du velkommen til at kontakte kundeservice (Tlf: 80 300 100, E-mail: forbrugerkontakt@dk.nestle.com).

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Vi kan desværre ikke tilføje eller fjerne produkter, når ordren er afgivet. Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt. Så forsøger vi at hjælpe (Tlf: 80 300 100, E-mail: forbrugerkontakt@dk.nestle.com).

Hvordan kan jeg få tilsendt den gratis sortimentspakke?

Du skal lægge sortimentspakken i indkøbskurven. Du finder sortimentspakken under kapsler. I indkøbskurven indtaster du din rabatkode. Feltet vises under dine varer.

Hvis du oplever problemer, eller koden ikke virker, er du velkommen til at kontakte kundeservice (Tlf: 80 300 100, E-mail: forbrugerkontakt@dk.nestle.com).

Hvordan bruger jeg en kampagnekode?

Du skal indtaste kampagnekoden i det tomme felt i indkøbskurven og klikke på knappen ved siden af feltet. 

Maskinen

Hvor kan jeg købe dele til min maskine?

Hvad gør jeg, hvis min maskine går i stykker?

Du kan altid kontakte os, hvis du får brug for hjælp. Nogle gange er det nok at rense eller afkalke maskinen. Se her hvordan.
Du har to års garanti på din maskine, så hvis du får brug for det, så tag din maskine tilbage til butikken, den er købt i, og de vil hjælpe dig. Husk altid at medbringe din kvittering. Hvis du har købt din maskine i vores webshop, så kontakt os her for hjælp.

Genbrug

Hvordan genbruger jeg min kaffemaskine?

Hvis du ønsker at genbruge din kaffemaskine, tag den med tilbage til den butik, du købte den i. Her vil du få den nødvendige hjælp. Maskinen vil blive genbrugt i dele i henhold til WEE.  Læs mere om WEE her.

Hvordan genbruger jeg mine kapsler?

Pakken skal sorteres som pap. Kapslerne sorteres som almindeligt husholdningsaffald. Du kan også genbruge kapslerne som plastik, hvis du blot skyller kafferesterne væk fra kapslernes inderside, inden du smider dem ud.